- Veelgestelde vragen
- Reservering en Betaling
- Betalen en terugbetalen
- Veelgestelde vragen
Wat als mijn betaling niet lukt?
Als de online betaling niet gelukt is, dan raden wij je aan opnieuw te proberen met dezelfde of een andere kaart. Telefonische betalingen voor nieuwe reserveringen is echter niet mogelijk.
Het welslagen van een credit/debitkaart betaling is afhankelijk van de aangeleverde data informatie van de creditkaartmaatschappij tijdens het betalingsproces en de bereikbaarheid van de bank of financiële instelling die credit/debitkaart betalingen verwerkt. Het is mogelijk dat bepaalde transacties of betalingen niet lukken. Als dit het geval is, raden wij u aan een andere betaalmethode te gebruiken.
Heb je vragen over je reservering? Contacteer ons via +32 (0)2 717 86 61 . Voor info naar bereikbaarheid ga de rubriek “Contact” op onze website.
Voor Marokkaanse bestemmingen klik hier.
Uitzondering bestemmingen Agadir en Marrakech van/naar Brussel en bestemming Casablanca vanuit/naar Brussel of Charleroi, op het nummer +32 (0)2 717 86 61. Voor info naar bereikbaarheid ga de rubriek “Contact” op onze website.