- FAQ
- Boeking en Betaling
- Betalen en terugbetalen
- Wat als mijn betaling niet lukt?
Wat als mijn betaling niet lukt?
Als je online betaling niet heeft gewerkt, controleer dan eerst of er geen geld van je rekening is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, raden we je aan om het opnieuw te proberen met dezelfde kaart of een andere kaart. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met je bank.
Als er geld van je rekening is afgeschreven, probeer de betaling dan niet opnieuw. Je kunt binnen 24 uur betalingsbevestiging van ons ontvangen - het is de moeite waard om je ongewenste e-mailmap te controleren. Als je geen betalingsbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met ons via “Service & Contact” en we helpen je graag verder.
Let op: Betalingen via de telefoon voor nieuwe boekingen zijn niet mogelijk.
Voor de Marokkaanse bestemmingen geboekt op de Marokkaanse site, contacteer ons via de rubriek Service & Contact. Voor de Marokkaanse bestemmingen geboekt via TUI fly.be, kun je ons hier contacteren.