- Veelgestelde vragen
- Reservering en Betaling
- Betalen en terugbetalen
- Veelgestelde vragen
Hoe kan ik betalen?
Reserveer je via TUI fly, dan heb je de volgende online betalingsmogelijkheden:
- via webbanking: Belfius, KBC, CBC, ING, BNP Paribas, Axa, Argenta, BPost, Crelan
- met Bancontact/MisterCash: je moet beschikken over een online webbanking abonnement bij diezelfde bank
- met een Maestro® bankkaart: deze kaart moet door de bank geactiveerd zijn om er ook online aankopen mee te kunnen verrichten. Je moet in het bezit zijn van een SecureCodeTM (unieke code) en een Personal Card Reader (persoonlijke kaartlezer) of Digipass.
- met een kredietkaart (VISA, MasterCard, American Express)
- met een TUI fly cadeaubon: klik op deze pagina voor meer informatie
Bij reservering moet de volledige reissom worden vereffend. Indien geen betaling plaatsvindt heeft TUI fly het recht om de boeking onmiddellijk te annuleren zonder enige kennisgeving.
Je kan een betaling uitvoeren tijdens het maken van je reservering of door in te loggen via 'myTUI'.
Heb je vragen over uw reservering? Contacteer ons via +32(0)2 717 86 61. Voor info naar bereikbaarheid ga de rubriek “Service & Contact” op onze website.
Voor Marokkaanse bestemmingen klik hier.
Uitzondering bestemmingen Agadir en Marrakech van/naar Brussel en bestemming Casablanca vanuit/naar Brussel of Charleroi: op het nummer +32(0)2 717 86 61. Voor info naar bereikbaarheid ga de rubriek “Service & Contact” op onze website.